11 januari, 2009

Rusta för skönt kattliv

Jag har spanat runt lite efter roliga och bra shoppingtips till katterna. Killarna ska ju få en del nya prylar tills de snart flyttar in. Och jag fann bland annat allt detta på välfyllda lågprisvaruhuset Rusta. Några av dessa saker ska jag omedelbums skriva upp på inköpslistan.

Jag är en stor beundrare av inredningsstilen New England och att jag då lade ögonen på dessa liggmadrasser med "Stars n' stripes" var ju kanske inte så underligt. De är i formatet 74 x 49 x 5 cm och kostar 98 kronor – mycket snygga! Att det därtill fanns matkoppar med stjärnor i klassiskt rött och vitt, gjorde ju inte saken sämre. De kostar 79 kronor och är mycket stadiga. Fleecefiltar med tassavtryck, 100 X 150 cm – är söta och mjuka för nakenfisarna, kostar 49 kronor. Mjukaste dynan "Pet Club" med sött tassmotiv i finns i måttet 60 x 40 x 4,5 cm och kostar 69 kronor.

Foto: Rusta

4 kommentarer:

  1. Men snälla nån...snart kommer ju katten hem! Det är bara att börja bädda och fixa...om katten sedan väljer att lägga sig på dessa fina kuddar är en annan fråga...skulle tro den väljer familjens mysfilt istället, eller korgen med vantar, tidningar eller nått...man kan ju aldrig veta vad katten ska välja! Ser fram emot ett träffa grabbarna grus!
    Kram Victoria

    SvaraRadera
  2. Victoria: Ja det är sant ... Katter har ju en egen stark vilja och lägger sig ju precis där den önskar och vill :-) Man får kanske preparera kuddar och kattbäddar med lite mumsig kattmynta så att man lurar dit dem. När ni ses så kommer du bli totalt sphynxifierad. De är helljuvliga :-) //Kramis!

    SvaraRadera
  3. Men köp kuddarna och mys filtarna nu så dom blir "indoftande" med er doft. Tror inte katter gillar doften av "nytt". De passar fint som soffkuddar eller sitt puffar om de nu de inte faller katten i smaken:)
    Kram Victoria

    SvaraRadera
  4. Ja det ska jag nog ta och göra. Bra tips! Bra att få lite shoppingstöd :-) Kramar i stora lass!

    SvaraRadera