30 januari, 2009

Polaroid vernissage

Hittade en helt underbar programfunktion som jag blev stormförtjust i. Det är ett bildredigeringsprogram, gratis och franko att ladda ned, som man helt enkelt skapar sina egna polaroidbilder. Superskön, lite raspig oldschool känsla. Underbart – Jellon gillar massor. Läs mer om programmet och ladda hem det hos Poladroid. Finns för både PC och Mac.

Här presenterar jag lite myspysbilder som jag fiffat med i det här Poladroid-programmet. Tipset kom från fina bloggen Hem och lycka, tackar, tackar Mia – det här var skoj!!!!

Foto: © Jellon

4 kommentarer:

  1. Tack för tipset! :D

    SvaraRadera
  2. Tarziii: Alltid kul med bra tips - håll tillgodo :-)

    SvaraRadera
  3. Hej på er kattmammor! Så kul att det börjar finnas nya, sköna bilder här på underverken! Lena och jyckarna

    SvaraRadera
  4. Lena i J: Jag kan inte se mig mätt på vår lille Oskar. Men att försöka fånga honom på bild är svårt. På många bilder har det blivit total oskärpa eller bara en svanstipp har synts :-) Det är oftast när han sover som man kan ta bilder. Men jag lovar att det kommer mera. Må gott!

    SvaraRadera