14 december, 2008

Packa pappas kappsäck

En hund- och kattväska – och en helt klart annorlunda sådan. Ovanligt nog tillverkad i ett keramiskt material.
Bara en så'n sak. Färgen är vit med äkta platinadetaljer. Här snackar vi ultralyx. Modellen är av old-school snitt – á la resväska i chict 50-tals stuk. Designer heter Marco Morosini för märket Bosa. Priset går lös på 7.000 pix (!) Men så var det platina också ... Jag fann denna hippa pryl på snygga webshopen Wannekes. Kul med udda ögongodis. Men det får nog bli en vanlig hederlig och säker transportbur ändå ...

Foto: Wanneke

2 kommentarer:

  1. jag är inte riktigt säker, men har jag helt fel om jag påstår att det är en hund som tittar ut..? ;)

    SvaraRadera
  2. Peter: Är det verkligen helt OK med dina ögon?? Förstår inte riktigt vad du menar ...?? Tittar ut? Hund? Näe, nu blir jag lite brydd på dig alltså ...!!!

    SvaraRadera