08 december, 2008

Krypin med lite klös för klorna

Hittade även denna fina möbel på Arken Zoo, Sundsvall. Tyckte den var väldigt mysig och fin. Där nere finns ett litet krypin, som man kan mysa till lite med en gosfilt. Har en klöspinne för att vässa till klorna på och längst upp kan Diesel sitta och ha lite utsikt över vardagsrummet. Fick sedan ett litet tips på affären att spraya kattmynta på den ifall han tappar intresset för den. Då blir det fart på den igen :) Detta kan även användas på kattlådan och i transportväskan.

4 kommentarer:

  1. Åh vilken jättefin!!! Förra helgen var jag såååå nära att köpa en EXAKT likadan. Vad precis :-)!!! Det blir nog en sådan till slut för mig också. Tycker den är så lagom stor och ser så mysig ut för lilla kisse. Kul att du har köpt lite prylar - visst är det mysigt! Kramisar

    SvaraRadera
  2. Jo den känns som lagom stor i min lilla lägenhet. Får se vad Diesel tycker om den bara :) Jo det är riktigt mysigt att ha börjat köpa lite grejjer till kissen. Känns mer verkligt att han snart kommer nu :)

    SvaraRadera
  3. Blir jättefint!

    OM!!! den inte trivs bättre än blomman och du lyckas få den att vissna, kan du väl lova att du skickar mig ett kort på den.

    Nu är det nära! Snart kommer dom.
    Lycka till.

    SvaraRadera
  4. Susanne: Ja OM jag till och med får den att vissna ute i hallen, så lovar jag att ta kort och skicka till dig.
    Jo nu är det så jättenära. Efter idag är det två dagar till att jobba och sen far jag hem till Östersund. Får till och med med mig en prao på torsdagen, så det blir supertrevligt.

    Kram till dig!!

    SvaraRadera