10 december, 2008

Kissobajsrobot till katten (?)

Reklamen hos webshopen SkyMail beskriver denna fantasieggande lilla robot med den inledande frågan – "Är du ofta borta från din katt? – låt då Skräproboten hjälpa dig". (?)

Det handlar om en självrengörande kattlåda med tekniska finesser som är en patenterad unik pryl till kattägaren. Kattlådan rengörs automatiskt efter bara någon minut efter det att katten lämnat lådan. Kattbajset trillar då ned och göms i en låda under. Den ska vara lätt att använda – bara tömma ut, ingen skrapning och ösning. Och naturligtvis säker och bekväm för din kissekatt. Kan vara perfekt även för hushåll med många katter som delar samma låda. Hmmm ja jag vet inte ... Jag är då klart misstänksam!!!

Foto/källa: SkyMail

2 kommentarer:

  1. Hmmm... Frågan är väl framför allt vad dom tänkte när dom marknadsförde denna kattlåda:

    är man borta så mycket från sin katt att man inte kan städa kattlådan kanske man ska överväga att inte ha katt överhuvudtaget!?

    Beställde f.ö. lite grejer med Sphynxtrycket från Nicker Stickers efter att ha sett liggan här på er fina sida! Visserligen har ju mina pojkar hår, men eftersom den ena bara har lite hår kring halsen och är naken i övrigt tyckte jag att deras slogan passade bra för mig också! :-)

    SvaraRadera
  2. Dana: Ja, det var exakt min första reaktion också. Som sagt klart misstänksam.

    Ja, visst var det riktigt kul med Nicker Stickers alla sphynxmärken. Tyckte det var en skön slogan de hade :-) Måste också beställa några dekaler därifrån till våra nakenfisar.

    Ha det så bra! Varma hälsningar från Jellon

    SvaraRadera