08 december, 2008

Jättefina myssängen!

Va uppe i Luleå i helgen och hälsade på mina goa vänner från när jag pluggade till receptarie där uppe. Det var så kul att få hälsa på dem igen och veckan gick alldeles för fort.
När jag var där uppe, så firade de min födelsedag och jag fick denna jättefina sängen till Diesel. Gillar verkligen denna säng i blått med vita stjärnor på. Den har även en liten leksak som går at leka med. Tror och hoppas att Diesel kommer att tycka att den är riktigt mysig att ligga och sova i.

3 kommentarer:

  1. Mmmmmmmm den är verkligen superfin. Gissa om jag stog och klämde på en sådan när det var Kattens Dag här på Tasseborg. Älskar ju den stilen med "stars" väldans mycket. Kändes mjuk och gosig. Det lutar åt att det blir en sådan för oss också. Festligt!!! :-D

    SvaraRadera
  2. Ja jag tyckte den var superfin när vi kollade in den i Luleå och så gick dem och köpte den till mig i present. Superkul. Kul att kanske blir lika säng till dem båda :)

    SvaraRadera
  3. Mmmmm vad rara de är!!!
    Ja, Oskar och Diesel kanske blir likisar - bröder som de är. Kramis

    SvaraRadera