10 september, 2009

Vi förbereder oss inför kattuställning i Luleå

Imorgon bär det av mot Luleå för kattuställning i Luleå. Hela veckan har varit full med förberedlser inför detta. Katten har badats, klorna och öronen har rensats. Det har även tränats en del på att bära Diesel fint och på att han ska vänja sig vid att dem kollar in och känner på honom. Det ska bli kul att höra vad domarna säger om min fina kisse och jag hoppas det ska gå riktigt bra för oss och att vi tar certifikat i helgen.
I onsdags hämtade jag ut det jättefina burskynket som min otroligt snälla storasyster har sytt åt mig. Det ska bli så spännande att se hur det ser ut när allt är uppsatt i buren och jag kommer ta en massa kort på det så nåt kommer säkert upp här på bloggen. Här på bilden ser ni Diesel kolla in burskynket och han verkar godkänna det :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar