21 mars, 2009

Skepp o'hoj alla landkrabbor!

Idag har matte gått och köpt en skjorta till mig. Hon är tokigt förtjust i allt som har med stilen New England, marint, färgerna rött, blått och vitt samt stars n' stripes. Så hon kunde ju bara inte låta bli när hon fann denna mjuka skjorta med alla dessa ingredienser hos Rusta. Kostade bara 40 kronor. Rätt OK faktiskt. Jag börjar bli van att ha på mig både ett och annat, så man får väl så lov att ha den här på sig också. Lite uppklädd är kul när det vankas festligheter. Jag har även en blå fleecetröja, när jag är ute och åker bil på vintern. Jackan som matte köpte i vintras har jag ännu inte vuxit i. Men nästa vinter kanske jag måste ha även den på mig ... kommer synas lång väg. Visst är jag väl riktigt sööööt ändå. Blötpussar från sjömanskatten Oskar.

Foto: Jellon©

6 kommentarer:

  1. hehe. värsta tröjan du fick då!
    trivs du med att spatsera omkring i klädesplagg sådär? vet att bror din lyckas sparka av sig sin lilla fleecetröja innan man ens hinner säga, ja vad ska vi ta.. 'gunghäst'!

    SvaraRadera
  2. Snacka om söööööööööt. Såg ju riktigt stolt ut i sin fina skjorta. kramkram

    SvaraRadera
  3. Peter: Ja, eller hur!! Funkar helt OK faktiskt. Sprang som en tok i tröjan och sedan somnade jag med den på mig - det var varmt och mysigt.

    Jasså, så in i bängen fort!!!!!!??? Ja, brorsan han kan sparka tröja han.



    Lena: Ja, han såg faktiskt rätt nöjd ut och gjorde inget krumbuktande för att komma ur den. Gillade kostymen riktigt bra :-)

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. jag gör ett nytt försök:
    oh vad kul att få läsa om era upplevelser som nya sphynxmänniskor! jag minns det som igår när min nakenfis ivan kom hem till mej :)

    SvaraRadera
  6. Tilda: Vad roligt med ditt besök! Ja det är verkligen underbart att få uppleva detta med att få bli en, som du säger, sphynxmänniska. Jag trodde alldrig det skulle vara möjligt då jag är allergisk mot det mesta som är hårigt och har fyra ben. Men sphynxen funkar väldigt bra. Vad rart namn på din sphynxkille - Ivan. Vi har några Ivan i vår släkt :-) Välkommen åter och ha en bra dag. Hälsa Ivan :-) // Jellon

    SvaraRadera