14 juni, 2009

Semester

De senaste veckorna har jag haft semester och det har vart helt underbart att ha med min lilla kissenisse på den. Vi började semestern med att vila upp oss ordentlig på fredagen innan så vi skulle orka med hela och ni ser att Diesel verkligen kan sova gott.
Först åkte vi till Umeå där vi träffade på mostrar, morbröder och kusiner. Där var det många som blev väldigt förtjust i Diesel. Min morbror höll på och fixade och donade i ett av deras rum och Diesel var en riktigt duktig hjälpreda.
Därefter fortsatte vi upp till Luleå för att träffa mina kompisar sen jag pluggade där uppe. Där såg han några stora läskiga hästar, vilket gjorde att han spenderade nästan en hel dag under min säng stackarn. Men som den tuffing han är så kom han till slut fram och spanade på dem och såg att dem kom ju inte in till oss, så inte var de så jättefarliga ändå. Här fick han även en jättefin transportbur av min kompis svärföräldrar och den passar ju jättebra nu när han har blivit lite större. Hemma vart det inte heller så dumt för nu har han ju ett tvåvåningshus med dem och kan välja om han vill ligga uppe eller nere. Ja som sagt har det vart en helt underbar semester och än är den inte helt slut. Fin avslutning på den med att få åka hem till Östersund och träffa alla underbara där :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar